Vône fascinujú ľudstvo pri rôznych príležitostiach už od nepamäti. Dokážu umocniť atmosféru a vyvolať príjemné a šťastné emócie. Svoje o tom vedia aj Martin a Julka, ktorý si povedali svoje áno a spoločnosť im robila aj naša vôňa.
Pýtate sa, prečo si Martin a Julka nechali prevoňať svoje svadobné priestory? Svadobná výzdoba, chutné jedlo, vynikajúca svadobná torta, dobrá hudba a výborná zábava. To je to, čo si chce každá nevesta, každý ženích a každý svadobčan zapamätať.
Ľudia si pamätajú niekoľkonásobne viac toho, čo cítia, ako toho, čo vidia a počujú.
Vône v ľuďoch zanechávajú trvalé čuchové stopy. Preto intenzívna a zároveň nevtieravá vôňa aroma marketingu vytvorí z vašej svadby udalosť, ktorú si budete vy aj vaši hostia dlho pamätať a vždy pri zacítení podobnej, či rovnakej vône si na ňu živo spomeniete.
Navyše, vôňa dokáže umocniť celkový dojem z atmosféry svadby. Má pozitívny vplyv na hostí a môže pôsobiť aj na lepšie vnímanie priestorov. Či už sa svadobná hostina koná v hoteli alebo na zámku, správna vôňa zabezpečí, že sa budete cítiť ako v záhrade plnej rozkvitnutých ruží, lúčnych kvetov či ako v exotickom rezorte na pláži.
Značným benefitom prevoňania priestorov je aj to, že väčšina vôní obsahuje účinný pohlcovač pachov. Napríklad, ak je vaša sála prepojená s kuchyňou, alebo máte hostinu v staršej miestnosti so špecifickým, nie veľmi príjemným pachom, naše vône to vyriešia. Nebudete cítiť nič viac, než príjemnú vôňu.
Vône vyberáme s budúcimi mladomanželmi vopred, podľa ich preferencií a podľa samotného konceptu svadby. Výsledkom má byť symbióza svadby a vône. Inak tomu nebolo ani s Martinom a Julkou.
Vedeli sme, že obaja milujú exotiku, hlavne Hawai, pretože práve tu sa počas spoločnej dovolenky so známymi spoznali. Každé výročie, už 5 rokov, chodievajú na rovnaké miesto, do rovnakého hotela. Tiež sme vedeli, že svadobná výzdoba bude čisto biela a dominantným kvetom bude biela ruža.
Na základe týchto informácií sme pre ich veľký deň vybrali vôňu SAMOA SUN, ktorá sa im okamžite zapáčila. Príjemná a hrejivá kompozícia vôní s nádychom kokosu. Základ vône tvoria exotické dreviny a pižmo v kombinácii s jemným odtieňom vanilky a zamatovej broskyne s najjemnejšími tónmi kokosu.
Vôňa, ktorú ste nám vybrali bola perfektná. Okrem toho, že nám pripomínala náš milovaný Hawai zapadla aj do samotného priestoru. Našim hosťom sa tiež páčila. Chodili za nami a pýtali sa nás, či vieme, čo tu tak pekne vonia. Myslíme, že to bolo jednoznačne jedno z najlepších rozhodnutí, ktoré sme mohli urobiť a vrelo to odporúčame na svadbu každému.
Každá nevesta má svoju vlastnú vysnívanú svadbu. Na záhrade s altánkom, na zámku, v kaštieli, na stále viac a viac populárnom gazdovstve. Svadbu veľkú, malú, romantickú, kvetinovú, vintage, divokú. Naša ponuka vôní je rozmanitá, preto môže byť aroma marketing súčasťou každého jedinečného konceptu poňatia svadby.
Inšpirujte sa :)
Nadčasovo tradičná? Kvetinové vône sú výbornou voľbou.
Malá a intímna? Vyberajte medzi romantickými či orientálnymi vôňami.
Divoká párty? Vyskúšajte odvážne exotické alebo ovocné vône z našich kompozícii.
Všetky tieto a ďalšie vône dokážu vyvolať pocity lásky, pohodlia a dôvery. Už si stačí len vybrať tú správnu vôňu pre vašu svadbu, s ktorou vám veľmi radi pomôžeme. Navyše o celý servis, spojený s prevoňaním vašej svadby, sa postraráme my, aby ste si mohli nerušene ožívať váš deň. Neváhajte nás kontaktovať tu :)
Zdroj ilustračných fotiek: Lenka Imrichová
Zažili ste už jazdu v úplne novom aute? Určite sa vám páčil ten pocit sedieť v novom interiéri, kde je všetko také čisté, voňavé, neopotrebované.
V jednej vedeckej štúdii raz vedci skúmali manželské páry, ktoré nemohli splodiť potomka. Zistili, že problém je v pachu ich tiel. Vzájomne sa totiž odpudzovali.
Keď sa spojí čistý a nadčasový dizajn so špičkovou technológiou rozptyľovania vonných častíc do priestoru za studena, výsledkom je príjemný a intenzívny, no nie vtieravý zážitok z vône. Áno, hovoríme o našich difúzoroch vône.
Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.