Eventy TešíMa predstavujú priestor na úrovni – sympatickí ľudia, nenútený program a možnosť spoznať svoju polovičku. Aroma marketing bol pri jednom z nich pritom, so špeciálnou vôňou vyvolávajúcou pocity lásky a vzrušenia.
Projekt TešíMa nie je ani zďaleka klasickou zoznamkou pre slobodných ľudí. Cieľom projektu nie je ľudí zoznamovať, ale zabaviť ich. Vytvoriť večer, deň alebo pár dní, počas ktorých sa budú cítiť výnimočne a budú si užívať svoj single status, vďaka ktorému sa dostali do priestoru plného ambicióznych a úspešných ľudí. Eventy TešíMa teda vytvárajú priestor, kde na nikoho nie je vyvíjaný tlak, no zároveň ponúkajú množstvo príležitostí nadviazať kontakt a poriadne sa zabaviť.
Ľudia síce neodchádzali s partnerom, ale s dobrým pocitom, že nie sú sami.
- Takéto boli ohlasy na prvý TešíMa event, ktorý mimochodom vznikol ako spontánny nápad nájsť kamarátovi priateľku.
Nakoľko sú organizátori na seba a svoje podujatie nároční, rozhodli sa to pretaviť aj do svojich eventov prostredníctvom rôznych vychytávok. Jedného z eventov TešíMa, ktorý sa nedávno konal v bratislavom Nu Spirit Clube, sa preto zúčastnil aj Aroma marketing. Hlavnej organizátorke Hanke Poliačikovej sme navrhli, aby na všetkých zúčastnených zapôsobili najsilnejším zmyslom, čuchom a dotvorili tak celkovú atmosféru večera a priestoru.
Výnimočný event s výnimočnými ľudmi si vyžaduje vôňu, ktorá mu presne zodpovedá. Vybrali sme preto šarmantnú, čistú a zmyselnú kompozíciu lotosových kvetov v prepojení s ručne vyberanými lupeňmi ruží. Kvetinové vône dopĺňa santalové drevo, ktoré stimuluje zmysly a zvyšuje vzrušenie, kadidlo, ktoré prebúdza sexualitu a cédrové drevo vyvolávajúce pocity lásky.
Vôňa tak podvedome pôsobila na všetkých zúčastnených ako stimulujúci prvok. Vône dokážu nielen umocniť emócie a vytvoriť silnejšie spomienky, ale dokážu ovplyvňovať aj správanie. V ľuďoch, ktorí sa eventu zúčastnili, tak vybraná vôňa podnecovala chcenie zabaviť sa s novými, neznámymi ľuďmi. A presne o to nám aj organizátorom išlo.
Aroma marketing vie dodať každému priestoru a každému eventu tu správnu atmosféru na mieru a zapôsobiť na ľudí. Preháňame? Určite nie.
Čuchové vnemy, emócie a pamäť sa spracúvajú v podobných mozgových štruktúrach v limbickom systéme. Pritom čuch je jediný zmyslový systém, ktorý má takýto priamy a intenzívny kontakt s nervovým podkladom emócií a pamäte. Práve preto sú emócie a spomienky evokované vôňou tak neobyčajne silné.
Vôňu sme potrebovali čo najefektívnejšie rozšíriť naprieč celým podnikom. Zamerali sme sa pritom hlavne na vstupné priestory - hostia totiž už pri vstupe pomocou čuchu vyhodnotia, či sa v priestore cítia príjemne. Taktiež sme si dali záležať na tom, aby bol poriadne prevoňaný parket, tam sa predsa dejú veci :).
Na evente sme použili zariadenie Aroma Streamer 850, ktorý zaručuje rýchle a rovnomerné rozptýlenie vonných častíc v priestoroch až do 600 m2 a 1 800 m3. Naše difúzory vône sú vyrobené v Nemecku a ich materiálové zloženie kov a plexisklo ich predurčujú na pohodlnú a bezstarostnú prevádzku, čo sa nám zakaždým len potvrdzuje.
Nu Spirit Club je starší podnik, ventilácia tak nie je vždy dostatočná. Vydýchaný vzduch či pach z cigariet z fajčiarskej miestnosti môžu nepriamo ovplyvniť pocity zákazníkov. Vôňa, ktorú nám vybral Aroma marketing, bola jednoznačne spríjemnením a vnímali sme ju ako dôležitú súčasť navodenia atmosféry.
- Hanka Poliačiková
Nakoľko nám naše projekty nie sú ľahostajné, boli sme súčasťou eventu nielen ako dodávateľ. Od výberu vône, cez inštaláciu zariadenia v spolupráci s realizačným tímom TešíMa, až po plnohodnotné užívanie si eventu a navnímanie celkovej atmosféry, ktorú aroma marketing pomohol dotvoriť a zanechal tak v zúčastnených (možno už nie single) ľuďoch trvalé emócie a spomienky.
Event TešíMa bol veľmi príjemný čo sa týka organizácie, cateringu, moderátora, hudby a sprievodných akcií (páčil sa mi ice breaker s kartičkami, na ktorých boli mužské a ženské filmové a knižné postavy, ktoré sa mali navzájom nájsť). Našu vôňu bolo cítiť doslova všade a čo je dôležité, príjemne ma prefackala už pri vstupe!
Sme preto radi, že sme mohli spraviť tento event nezabudnuteľným večerom a umocniť ľuďom celkový zážitok.
Zdroj foto: Gaspo photography
Aroma marketing tento rok prevoňala najočakávanejšie módne podujatie Fashion LIVE! vlastnou vôňou, špeciálne pripravenou pre tento ročník.
Módna horúčka v Sydney bola odhalením kolekcií najpopulárnejších dizajnérov Austrálie.
Každý nákup šperkov pre osobné použitie alebo darovanie je často inšpirovaný emocionálnymi vplyvmi, akými sú láska, šťastie, pýcha či oslava sviatku.
Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.