Pánske vône

Všetky druhy vôní si môžete zakúpiť v našom obchode v sekcii Vonná náplň s príslušným difúzerom.

  • AARON: Elegantná vôňa s mierne korenistým dozvukom
  • ADAM: Svieža príjemná kompozícia pánskych vôní
  • ANTON: Exkluzívna svieža ovocná vôňa
  • BRYAN: Elegantná vôňa aromatického dreva
  • GEORGE: Svieža mužská vôňa v kombinácii drevnatých tónov, citrónu a bergamotu
  • HENDRIK: skrivá ovocná vôňa s príjemným nádychom santalového dreva
  • HENRY: Diskrétna ale elegantná vôňa, ktorá symbolizuje moderného muža
  • KEN: Svieža a prirodzená pánska parfémová vôňa
  • MAX: Silná korenistá vôňa tvorená sntálovým drevom, pižmom a ambry v pozadí jej dáva orientálny charakter
  • SUPERIOR: Ušľachtilá a mužná vôňa. Bergamot, cyprus a ambra spolu zvodne harmonizujú a sú korunou vône Superior.
  • TOM: Umná kombinácia tabaku a hrejivého tónu vanilkovej arómy pripomína zadymenú atmosféru džentlmenského klubu.
  • SAM: Voňavý neroli olej so zeleným hyacintom a púčikmi ruží. Ušľachtilé tóny ambry a pižma tvoria zážitok z vône.
  • SECRET DESIRE: Korenistá a príjemná vôňa s nádychom orientu
  • WATER: Svieža a športová parfémová vôňa, unisex
  • COLIN: Svieža a prirodzená unisex vôňa
  • DREAMS: Ovocno kvetinová unisex vôňa
  • AMORION: Mix korenia, kardamónu a ovocia vás prenesie do krajín ďalekého orientu
  • ARABIAN CHARM: Sila podmanivých tónov mandarínky a muškátového orieška v kombinácii s korenistými tónmi kardamónu
  • BORNEO TEAK WOOD: Exotická vonná kompozícia santalového a teakového dreva
  • FARID: Kombinácia vanilky, santálového dreva, ylang ylang, škorice, karamelu a mnoho ďalších orientálnych prísad
  • INDIAN DREAMS: Korenistá a teplá vôňa ázijského dreva
  • OUDH OMAR: Drevnatá a esenciálna zložka tejto vône vás prevedie pocitom príbehu 1000 a 1 noci
  • MORSAL: Jemná zmyselná vôňa bieleho pižma a santálového dreva doladená ovocnými a kvetnatými tónmi
  • MUSK: Teplá a veľmi príjemná vôňa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.