Každý pozná chuť čokolády, koláča, kávy, čerstvého pečiva či pizze. Môže však aromatizácia priestorov pomôcť pri predaji? Áno. Vône obľúbených jedál, ktoré sa šíria v priestoroch gastro prevádzok, zvyšujú v zákazníkoch chuť k nákupu.
Prostredie ovplyvňuje správanie tak nakupujúcich, ako aj predávajúcich, a preto v konečnom dôsledku vplýva aj na tržby.
Pri vstupe do reštaurácie alebo kaviarne je prvý moment nesmierne dôležitý, pretože rozhoduje o tom, či sa u vás budú zákazníci cítiť príjemne. Potom prichádza na rad ponuka vašich služieb, ochota vašich zamestnancov a v neposlednom rade majstrovstvo vášho kuchára. Nezáleží na tom, či je vaša reštaurácia ladená do útulného rustikálneho štýlu, alebo exkluzívna a luxusná s ponukou tých najvyberanejších dobrôt. Správne zvolenou a dávkovanou arómou veľmi pozitívne ovplyvníte vnímanie atmosféry vašimi zákazníkmi. Náš najsilnejší zmysel pri zacítení niektorých vôní ako je čokoláda, káva alebo čerstvé pečivo, dokáže zvýšiť chuť na jedlo.
Ak vo vašej reštaurácii či kaviarni organizujete podujatia a akcie, prekvapte hostí jemnou a romantickou vôňou ruží aplikovanou našimi kvalitnými zariadeniami. Vianočnú atmosféru v období blížiacich sa Vianoc dokážete podčiarknúť kompozíciou vôní ako je škorica, jablko či pomaranč.
Významným prvkom toho, ako je vaša reštaurácia vnímaná vašimi hosťami, je aj čistota a hygiena toaliet. Naše vône v kombinácii so zariadením Aroma Dispenser zaručia tú najvyššiu sviežosť a čistotu hygienických priestorov. Väčšina vôní obsahuje účinný absorbér a eliminátor pachov.
Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.