Fakty o zvýšení predaja

Množstvo vedeckých štúdií v rámci aroma marketingu, ako napríklad tá z Paderborn univerzity, potvrdili prekvapivé účinky vôní na naše správanie. Vône zvýšili impulzívne nakupovanie o 6 %, záujem o nákup vďaka príjemnej vôni narástol o 14,8 % a priemerný čas strávený v predajných priestoroch narástol až o 15,9 %. A všetci vieme, že keď ľudia trávia v obchode viac času, aj viac nakúpia.
(Zdroj: Research Group consumption and behavior of UNI Paderborn, Prof. Dr. Anja Stöhr)

Zvýšenie počtu impulzívnych nákupov
+ 6,0 %
Zvýšenie odhodlania nakúpiť
+ 14,8 %
Zvýšenie času stráveného v priestore
+ 15,9 %
Vône aroma marketingu majú pozitívny dopad na nákupné správanie zákazníkov

Aroma marketing využívajú

Produkty a vône aroma marketingu využíva množstvo spoločností po celom svete