Prevoňanie priestorov vie oveľa viac. Vie nás ovplyvniť, motivovať, zlepšiť náladu, pripomenúť si krásne spomienky, či dokonca meniť správanie.
Väčšina z nás už zrejme zažila jazdu v novom aute. Kto by nemal rád ten pocit sedenia v novom interiéri, všetko je také čisté a neopotrebované, bez škrabancov.
Každý pozná chuť čokolády, koláča, kávy, čerstvého pečiva či pizze. Môže však aromatizácia priestorov pomôcť pri predaji? Áno. Vône obľúbených jedál, ktoré sa šíria v priestoroch gastro prevádzok, zvyšujú v zákazníkoch chuť k nákupu.
Niektoré vône majú vplyv na to, čo si kúpite a v akom množstve či počte kusov. Správna aromatizácia môže dokonca podnietiť ku kúpe prestížnejších produktov.
Nezáleží na tom, v akom štýle je ladený váš hotel. Aroma Marketing vám vyberie takú vôňu, ktorá sa presne hodí do koloritu a imidžu vášho hotela. A vďaka nej si návštevníci aj pri svojej ďalšej ceste vyberú práve váš hotel, Wellness či Spa.
Použitie vhodnej vône vás nielenže zbaví neželaných pachov, ale vašich návštevníkov dostane do tej správnej atmosféry a zvýši pozitívne vnímanie vašej značky.
Čakanie u lekára, či návšteva v lekárni sú spojené s nepríjemnými emóciami. Aromatizovaním a vhodne zvolenou vôňou, či kompozíciou vôní, sa dokáže okrem nepríjemných zápachov eliminovať aj pocit úzkosti.
Vône vedia vytvárať trvalé spomienky. Umožnite vašim zákazníkom, aby si zapamätali práve vás ako predajcu služby cez váš celkový image, kam v dnešnej dobe neodmysliteľne patrí aj vôňa. Navyše vhodnou vôňou eliminujte ich stres a vytvoríte im príjemné emócie.